luni, 8 iulie 2013

Secret garden.



Al treilea blog administrat de mine pe Blogger. Sper să nu dau greș cu acesta.
Știu că, de obicei, în prima postare, majoritatea oamenilor se prezintă, atribuindu-și numeroase adjective sau caracteristici pe care le sustrag din spusele altora. Sau din cum vor ei să se vadă. Eu nu mă caracterizez. Nu-mi place și nici nu sunt bună la așa ceva.
La momentul ăsta ar trebui să scriu o continuare a unei povești nepostate încă pe Wattpad. Și eu ce fac? Stau și scriu aici cuvinte fără sens.
Oooooooricum, motivul pentru care am început acest blogușor i se datorează în parte Monicăi, o persoană minunată căreia îi mulțumesc prin acest intermediu pentru că și-a folosit talentele de convingere pe mine. Și nu a eșuat.
Iar dacă ați picat pe-aici din greșeală, nu-i nimic. În curând vă veți îndrăgosti de modestia mea și nu veți mai dori a părăsi acest locșor. Știu eu.


8 comentarii:

  1. ”Monicăi, o persoană minunată căreia îi mulțumesc prin acest intermediu pentru că și-a folosit talentele de convingere pe mine. ” Whaaat? Aww, Brioșel a mea. ♥ Te mănânc dacă îți ștergi blogușorul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Is that really... Is that really... BRIOSEL POSTEAZA?!
    Fuuu, cred ca trebuie sa ma intind:)) ^.^

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello,Brioşel! :* Stai să te şterg puţin de praaf :* .Aşa,acum eşti din nou aici,curăţică şi pregătită pentru un nou început,da? :*

    RăspundețiȘtergere